Verzameling van allerlei kattenitems

 

 

winter1-welkom2.jpg

 

Ter herinnering aan Gregory en Ca-Milla

gregoryenca-milla.gif

Deze club is opgericht voor iedereen die kattenitems verzamelt Als je ook een verzameling hebt, klein of groot, sluit je dan aan bij deze club.Het is altijd leuk om veel artikelen van elkaar te bewonderen. Kaarten,blikken, kopjes, kalenders,beeldjes ,uurwerken noem maar op,...als het maar * kattig* is. Natuurlijk maken we ook een kattenpraatje.Je kunt hier met al je lief en leed terecht  
We praten over
kitjes en katjes en ditjes en datjes

 

 

Alle dieren zijn onze vrienden * * * Kat%2520aaien.gif* *

Ik hoop dat je veel plezier hebt bij het rondsnuffelen en actief meedoet in het forum. Heb je vragen waar iets gekocht is ,stel ze in het forum.
Mocht je deze club enkel bezoeken en heb je nog wat op zolder of zo liggen waar je niks meer mee doet of omgeeft, ik ben er misschien wel blij mee;)Stuur even een clubpostje .

          
veelplezier_bl.jpg

 

NIETS van deze club mag zonder toestemming van de eigenaar gekopieerd worden. Het is niet erg beleefd iets weg te pakken.het is eigendom van anderen..Vragen is wel zo netjes....
Heb je vragen buiten de club om aan me. je kunt me ook mailen Neem kontakt op met mij via je clubpost

Wil je ook lid worden van de Kijk in de kattenkeuken club dan mag dat natuurlijk;)

Naar de kattenkeuken

of

Naar de kattengedichten

of deze

Naar kletsen over katten

............

                         06280.gif

Wil je wat kwijt , bv. dat je het leuk vond,;) en je bent geen lid , laat dan aub een berichtje achter in mijn GASTENBOEKzodat ik weet dat je hier was... en lieve mensen...maak er wat van vandaag;)Kataaien.gif

bunny.gif

===========================================================

 

Innootje (In-no-Zenz)  in zijn tentje

 

nachtlampje 2009.jpg

Dsc00894 bld_kleine-houten.jpg

deurstopper_06-12-2019.jpg

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan: